Arculattervezés
Komoly, céges megjelenés alapvető pillére a jól megtervezett, kialakított arculat.
Ennek első eleme, mellyel minden cég esetében biztosan találkoznunk kellene a
céglogó. Esetenként magán hordozza a cég valamely tevékenységének szimbolumát, de lehet teljesen elvonatkoztatott megjelenésű is. Már itt megjelenik az a színvilág, mely majd a többi arculati elem megjelenését is meghatározza.
Elképzelte már milyen lenne a Nike, a Shell vagy az Audi logo nélkül? Ezeknek a cégeknek már oda sem kell írniuk a nevüket, elegendő a logo megjelenítése és mindenki tudja miről/kiről van szó.
Névjegykártyák, levélpapír, boríték... csak, hogy a folytatást említsük. Mindegyiküknek illeszkedniük kell az
arculati megjelenéshez, kialakított színvilághoz.
Logotervezés fontos szempontjai, amiket a kiválasztásnál tartson szem előtt:
- Színhasználat. Több szín használata miatt a későbbiekben akadályokba ütközhet. Pl. speciális nyomdai eljárások, vagy felületnyomás esetén. Árnyékok használata sem javasolt, csak kiegészítő elemként néhány megjelenés esetében (weboldal)
- Nézze meg egy színnel is. Gyakran csak fekete vagy fehér alapra helyezhető el a logó, s ha bonyolult mintát több színnel használva készül, akkor így más nem kivitelezhető vagy nem mutat jól.
- Apró részletek használata esetén ha kis felületen is meg kívánunk logonkkal jelenni, akkor a részletek biztosan elvesznek majd, vagy összemosódnak. Senki sem szeretné, ha ilyenkor csak egy plecsni lenne a logoja.
- Megjelenésében és formájában lehetőleg egyedi irányt kövessen.
Arculattervezés árak:
Céglogo, termék vagy márkalogo: 42.000 Ft+áfától
Kisarculat tervezés (céglogo, névjegykártya, levélpapír): 56.000 Ft+áfától
Referenciaként néhány az általunk tervezett logók közül: