2017-es év sláger termékei a mall.hu webáruházban

2018.02.14.

 2017ben LED-tévét és társasjátékot vásároltunk leginkább az interneten

A Mall.hu webáruház összegyűjtötte a 2017-es év legszemléletesebb statisztikáit a webshopok felhasználóiról, és összehasonlította őket a 2016-os adatokkal is. Az alábbi adatokat tették közzé:

 

  • Átlagosan kicsivel kevesebb, mint 3 percet töltünk egy oldalon nézelődéssel a Mall.hu webáruházában, míg átlagosan 4 oldalt nézünk meg egy-egy böngészésünk alkalmával
  • A 2017-es évben majdnem kiegyenlítődött az online vásárlók nemi aránya: a hölgyek 49%-ban, míg a férfiak 51%-ban vásároltak a Mall.hu webáruházában
  • Ez azt jelenti, hogy 2016-hoz képest (hölgyek: 45%, férfiak: 55%) a 2017-es évben a hölgyek többször, míg a férfiak kevesebbszer vásároltak
  • 2017-ben a férfi vásárlók összesen csaknem 21 ezerrel kevesebb tranzakciót indítottak, mint a hölgyek
  • Azonban a hölgyek átlagos rendelési értéke 6.500 forinttal elmarad a férfiakétól, vagyis a férfiak kevesebbszer ugyan, de nagyobb értékben vásárolnak
  • A Mall.hu közölte azt is, hogy 2016-hoz képest 10 százalékkal csökkent a házhozszállítást kérő vásárlók aránya. Érdekes, hogy ez főleg azok között jellemző, akik nagyháztartási gépet vásároltak: 2017 során csaknem 23 százalékkal kevesebben kértek kiszállítást. Ezzel párhuzamosan a Mall.hu átvételi pontjain közel kétszeresére emelkedett azon vásárlók száma, akik a személyes átvételt választották.

 

A Mall.hu közölte azt is, hogy 2016-hoz képest 10 százalékkal csökkent a házhozszállítást kérő vásárlók aránya. Érdekes, hogy ez főleg azok között jellemző, akik nagyháztartási gépet vásároltak: 2017 során csaknem 23 százalékkal kevesebben kértek kiszállítást. Ezzel párhuzamosan a Mall.hu átvételi pontjain közel kétszeresére emelkedett azon vásárlók száma, akik a személyes átvételt választották.

 

A legnépszerűbb termékek 2016 után tavaly is a LED TV-k voltak, az okostelefonok viszont a harmadik helyre szorították a tavalyi második helyezettet, a szabadonálló elöltöltős mosógépet. A top 15 termékcsoport között csupán két új szereplőt láthatunk, ők pedig nem más, mint a 60. születésnapját ünneplő LEGO, ami 66 százalékos növekedést követően a 2017-es lista 14. helyén landolt, és a Nyomtatók/fénymásolók termékkategória, amely forgalmának 118 százalékos növekedése a 12. helyre volt elég. Ha pedig nem a forgalmat, hanem a darabszámokat nézzük, a magyarok 2016 után 2017-ben is társasjátékokat vásároltak a legtöbbször.


Tetszett amit olvasott? Köszönjük, ha megosztja másokkal is:
Készen állunk rá, hogy megvalósítsuk elképzeléseit!Tegye meg az első lépést: írjon nekünk.

Aktualitások

2018.02.14.

2017-es év sláger termékei a mall.hu webáruházban

 2017ben LED-tévét és társasjátékot vásároltunk leginkább az interneten

2018.02.06.

Kemény harcra készülhet, ha nem szállítja ki a webshop, amit vásárolt

Fontos, hogy a webáruházakban történő vásárlások alkalmával tisztában legyünk néhány alapvető információval.

2015.09.24.

Wordpress-oldalak tízezreit használja egy új malware-kampány

A támadók ezrével vonják be a sérülékeny Wordpress-alapú oldalakat a malware-terjesztésbe. A VisitorTracker névre keresztelt kampány felfedezői szerint két hete folyik, és egy egyelőre ismeretlen hibát...


MIT KÍNÁLUNK?

2007 óta folyamatosan weboldal készítést és webáruház készítést kis- és középvállalkozásoknak.

weboldal készítés | webáruház készítés | Google

KAPCSOLAT

24 Works Magyarország Kft. | Győr
Az ország egész területére dolgozunk! Keressen bátran!
06-30/9866-223 |

WEBOLDAL MEGOLDÁSAINK

  • Egyedi megjelenésűek
  • Keresőbarát felépítésűek
  • Tartalmuk könnyen módosítható
  • Felhasználóbarátak
  • Igény szerint tovább bővíthetők

WEBÁRUHÁZAINK

  • Könnyen kezelhetők
  • Bankkártyás fizetési lehetőség
  • Csomagpont és futárszolgálat opciók
  • Számlázóprogrammal, vállalatirányítási rendszerrel összeköthető
  • Kuponok, vásárlási kedvezmények