Bónuszok és kuponok - a piac, ami felforgatja az e-kereskedelmet 1/3

2011.07.26.

Bónuszos és kuponos weboldalak térhódítása.

 

Az elmúlt hónapokban az online bónuszos/kuponos piacon egyre erőteljesebbé váló verseny miatt nyilatkozatháború kezdődött az érintett felek között, ami nem meglepő, lévén az e-kereskedelmen belül robbanásszerűen fejlődik ez a piac. A GKIeNET a Corvinus Egyetem E-business Kutatóközpontjával együttműködve a magyarországi indulástól kezdve méri az érintett szereplők teljesítményét. A fórumokon, sajtócikkekben, nyilatkozatban megjelenő, élesedő vitát látva megszületett a döntés: az eddig kutatás eredményeinek egyes elemei közzétételre kerülnek, hogy a cégek teljesítményei objektív módon legyenek értékelhetők. Az eredmények három sajtócikkben kerülnek bemutatásra, amelyekből ez az első rész.

A tömegek vásárlóereje

Az internetes kereskedelem a gazdasági recesszió ellenére is töretlenül fejlődött – az egyre bővülő internetezői tábor előbb-utóbb elkezd online vásárolni is. Ha pedig egyszer valaki megteszi ezt a lépést, az többségében rendszeres online vásárló lesz.
Az internetezők vásárlói közösségekbe tömörülve viszont jelentős vásárlóerőt képviselnek, és ha ezt közvetítők össze tudják fogni, napról-napra is képesek lesznek jelentős kedvezmények kiharcolására a termékek/szolgáltatások áraiból. A piaci sikerhez már csak a vásárlók számára vonzó ajánlatok összeggyűjtésére, és egy jó üzleti modellre van szükség.

Új értékesítési mód az e-kereskedelmi piacon

2010 második felétől a magyar internetes áruházak körében is új értékesítési filozófiát megvalósító oldalak jelentek meg az addigi egyetlen tömegeket is összefogó vásárlási forma, az aukció mellett. A bónuszos/kuponos online vásárlással elérhető kedvezményeket kínáló oldalak a 2008-ban alapított amerikai Groupon sikerén felbuzdulva indultak el, és még növekedési pályájuk elején járnak.
Az ötlet nem új: az első ilyen internetes vállalkozás még 1999 májusában jött létre az Egyesült Államokban, Mercata néven, de a Microsoft társalapító Paul Allen kockázati tőke társasága révén jelentős tőkeerővel rendelkező vállalkozás nem bírta a versenyt a legnagyobb amerikai online kereskedő Amazon.com-mal, így 2001. januárban bezártak.

A kuponos vásárlásokra építő internetes cégek vonzereje abban van, hogy a fogyasztókat vásárlásra csábítják az 50%-os vagy a feletti kedvezmények, mivel az ilyen mértékű árcsökkenésnél érvényesül az impulzusvásárlás-hatás. A vásárlók nem azért látogatnak az oldalra, mert szükségük van valamire, hanem mert a kedvezmény mértékét ismerve, kihagyhatatlan ajánlatnak érzik azt, az ajánlatok időkorlátja miatt viszont azonnali döntési helyzetbe is kerülnek. A gomba módra szaporodó bónusz/kupon vásárlás lehetőségét kínáló oldalak pedig naponta rukkolnak elő kívánatos ajánlatokkal, és lassan naponta jelennek meg ilyen ajánlatokat kínáló webes vállalkozások is.


A cikk folytatása a linkre kattintva olvasható.



forrás: GKIeNET


Néhány kuponos weboldal a teljesség igénye nélkül:
lealkudtuk.hu, fashiondays.hu, veddvelem.hu, citybrands.hu, bonuszbrigad.hu, napitipp.hu, kupontar.hukuponmania.hu, tsoonami.hu, mindenkupon.hu

 

Online bónuszt, kupont értékesítő weboldalakat mi is készítünk.
Van saját elképzelése, ötlete?


Szeretne belépni ebbe a növekvő piaci szegmensbe egy jól működő kuponos weboldallal?

Állunk a feladat elébe.

 


Tetszett amit olvasott? Köszönjük, ha megosztja másokkal is:
Készen állunk rá, hogy megvalósítsuk elképzeléseit!Tegye meg az első lépést: írjon nekünk.

Aktualitások

2018.02.14.

2017-es év sláger termékei a mall.hu webáruházban

 2017ben LED-tévét és társasjátékot vásároltunk leginkább az interneten

2018.02.06.

Kemény harcra készülhet, ha nem szállítja ki a webshop, amit vásárolt

Fontos, hogy a webáruházakban történő vásárlások alkalmával tisztában legyünk néhány alapvető információval.

2015.09.24.

Wordpress-oldalak tízezreit használja egy új malware-kampány

A támadók ezrével vonják be a sérülékeny Wordpress-alapú oldalakat a malware-terjesztésbe. A VisitorTracker névre keresztelt kampány felfedezői szerint két hete folyik, és egy egyelőre ismeretlen hibát...


MIT KÍNÁLUNK?

2007 óta folyamatosan weboldal készítést és webáruház készítést kis- és középvállalkozásoknak.

weboldal készítés | webáruház készítés | Google

KAPCSOLAT

24 Works Magyarország Kft. | Győr
Az ország egész területére dolgozunk! Keressen bátran!
06-30/9866-223 |

WEBOLDAL MEGOLDÁSAINK

  • Egyedi megjelenésűek
  • Keresőbarát felépítésűek
  • Tartalmuk könnyen módosítható
  • Felhasználóbarátak
  • Igény szerint tovább bővíthetők

WEBÁRUHÁZAINK

  • Könnyen kezelhetők
  • Bankkártyás fizetési lehetőség
  • Csomagpont és futárszolgálat opciók
  • Számlázóprogrammal, vállalatirányítási rendszerrel összeköthető
  • Kuponok, vásárlási kedvezmények